آرشیو دی ماه 1401

خدمات صافکاری بدون رنگ

دوربین هایک ویژن

۵ بازديد

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوربین هایک ویژن تحت شبکه در اختیار شما قرار دهیم. دوربین های تحت شبکه به دوربین هایی گفته می شود که برای انتقال اطلاعات خود از شبکه های اینترنتی استفاده می کنند و به کابل نیاز ندارند اگر می خواهید برای خرید دوربین هایک ویژن اقدام کنید، می توانید فروشگاه هایک تجارت وارد شوید. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله مشاوره خرید دوربین های مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهد و محصولاتش را با ضمانت نامه به فروش می رساند.

فنر خارجی

۵ بازديد

 

برای شما هم ممکن است پیش آمده باشد که به مغازه ابزار آلات رفته اید و دنبال کالایی خاص بوده اید، ولی اسم آن یا حتی کاربرد اصلی آن را نمی دانسته اید. در این مقاله به بررسی چند مورد از مهم ترین ابزار بازار میپردازیم. هر کدام از این ابزارها کاربرد خاص خود را دارند. در ابتدا نگاهی به  و فنر خارجی می اندازیم، سپس با ارائه دانستنی هایی در مورد پیچ آلن ادامه می دهیم و در نهایت با قفل قالب آشنا می شوی

پین رزوه دار

۷ بازديد
پین رزوه دار از کاربردی ترین تجهیزات می باشد. پین تثبیت رزوه دار اغلب از یک سیلندر مخروطی شکل برخوردار می باشد، داخل این سیلندر نیز یک رزوه رزوه تعبیه شده است که جهت اتصال اشیا کاربرد دارد، پین رزوه دار  در قالب ها جهت باز و بستن شدن قالب کاربردی است و به قالب این اجازه را می دهد تا  روی هم قرار گرفتن گیرد و در نقطه مفصلی و چرخشی، مکانیکی این اتصال نقش اساسی را ایفا می کند.

طراح سایت

۵ بازديد
شخصی که می خواهد به عنوان طراح سایت فروشگاهی فعالیت کند باید در کنار مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم به جانمایی آیتم های مورد نیاز کاربران توجه کند و آنها را سفارشی سازی نماید. به طور مثال، گزینه جستجو در سایت های فروشگاهی بسیار مهم است و طراح سایت فروشگاهی باید این المان ها را در مکان مناسبی قرار دهد و آنها را به گونه ای تنظیم کند که دارای جستجو پیشرفته باشند و بتوانند نیازهای کاربران را تامین نمایند. به همین دلیل، طراح سایت فروشگاهی باید دانش کافی در این زمینه داشته باشد

اورینگ

۵ بازديد
اورینگ ها ، برای انواع حرکت ها مانند حرکت چرخشی ، حرکت ترکیبی و حرکت رفت و برگشتی محوری مناسب می باشد. مناسب برای انواع روش های آب بندی مانند روغن ، آب ، گاز ، مواد شیمیایی و انواع مخلوط ها. مواد اختیاری متنوع است ، اثر آب بندی عالی است و محدوده دما گسترده است. ساختار طراحی محصول ساده ، آسان برای نصب و جایگزینی است. جهت اورینگ و ایکس رینگ ، می توانید به وب سایت https://sealgostar.com مراجعه نمایید. اگر سختی این مواد بالا باشد ، نصب آن بسیار ناخوشایند خواهد بود. حلقه های O ، عمدتاً برای کاربرد های آب بندی حرکتی استاتیک و رفت و برگشتی استفاده می شود ؛ در حال حاضر به طور گسترده در انواع تجهیزات مکانیکی مانند اتومبیل ها ، کشتی ها ، هوافضا ، ماشین آلات CNC ، ماشین آلات متالورژی ، ماشین آلات شیمیایی ، ماشین آلات مهندسی ، ماشین آلات معدن ، ساخت و ساز استفاده می شود. ماشین آلات ، ماشین آلات نفت ، ماشین آلات کشاورزی ، ماشین آلات و ابزار پلاستیک و غیره ، انواع مختلفی از اورینگ ها در این تجهیزات استفاده می شود.

ماهی اوزون برون

۷ بازديد
خاویار ماهی اوزون برون و ماهی اوزون برون از جمله مواد غذایی هستند که به طور مستقیم بر سلامتی اثر می گذارند و سبب می شوند افراد حس خوش سلامتی را تجربه کنند. تا کنون تحقیقات متنوعی بر آثار مصرف ماهی بر سلامتی انجام شده اند و همگی آنها به این موضوع اشاره می کنند استفاده از ماهی می تواند به سلامت قلب و مغز کمک کند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله سکته قلبی و سکته مغزی را به میزان زیادی کاهش می دهد.

هالوژن

۳ بازديد
چراغ هالوژن از جمله چراغ‌های کم مصرفی است که صددرصد شما می‌توانید بازدهی نور بیشتری را از آن انتظار داشته باشید و امروزه نسبت به بسیاری از چراغ‌ها توانسته کارایی بیشتری داشته باشد. اما مدل‌های سقفی و رنگی و حتی هالوژن‌های ال ای دی هرکدام به خاطر تنوع بالایی که دارد می‌تواند برای فضای مسکونی و فروشگاهی گزینه ایده‌آلی به حساب آید.

هدایای ارزان تبلیغاتی

۳ بازديد
هر شرکتی می خواهد هدیه منحصر به فرد خود را با قیمت و کاربری مناسب تهیه کند. به عنوان مثال، خرید سالنامه گزینه خوبی است. همانطور که مشتریان یک سال تمام را با نام شرکت می گذرانند و هر بار که به نام شرکت نگاه می کنند، این نام در ذهن آنها قوی می شود. در اینجا چند نمونه از بهترین ایده ها برای انتخاب هدایای ارزان تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد.

تبلیغات در گوگل

۴ بازديد

تبلیغات یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت محسوب می شود. با توجه به اینکه یکی از بهترین روش های تبلیغ، تبلیغ در گوگل می باشد، با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل  در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد، مشتریان شما به راحتی از هر کجا که شما می خواهید و به صورت کاملا هدفمند و با کمترین هزینه، شما را در صفحه اول گوگل پیدا خواهند کرد.گوگل ادز یا گوگل ادوردز، پلتفرم تبلیغ در گوگل شناخته می شود که با بهره مندی از آن می توان وب سایت خود را در فهرست نتایج جستجوی گوگل به کاربر هدف نمایش داد. شما باتبلیغات در گوگلمی توانید ظرف مدت بسیار کوتاهی در ردیف بالای نتایج جستجو گوگل مشاهده شوید.

لامپ ال ای دی

۴ بازديد
لامپ ال ای دی مزیت های بیشماری نسبت به چراغ های قدیمی و سنتی دارد. لامپ های ال ای دی یکی از جذاب ترین تکنولوژی ها در صنعت روشنایی هستند. لامپ های ال ای دی از دسته لامپ های کوچک قدرتمند با انرژی و طول عمر بالا هستند. این دسته از لامپ های مدرن بهترین روش صرفه جویی در مصرف انرژی بوده و هنگامی که آنها را با مابقی تجهیزات روشنایی مقایسه کنید، متوجه تفاوت و مزیت آنها نسبت به سایر لامپ ها خواهید شد.